Ga naar inhoud

Virtual Desktop Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

je bedoelt dat je programma´s enzo kan delen? Je zult ze altijd opnieuw moeten installeren, maar bestanden kun je eigenlik met elk programma weel delen. Ik vind Virtual PC persoonlijk wel fijn, maar VirtualBOX is ook gratis en goed. Betaald kom je al snel uit bij VmWare. Ik hoop dat ik je hiermee enigzins heb geholpen, maar ik vond je vraag niet erg duidelijk... Als het niet zo is moet je het maar even zeggen! Suc6 :wink:
Link naar reactie
[quote:1c9b626054="Dinges24"]je bedoelt dat je programma´s enzo kan delen? Je zult ze altijd opnieuw moeten installeren, maar bestanden kun je eigenlik met elk programma weel delen. Ik vind Virtual PC persoonlijk wel fijn, maar VirtualBOX is ook gratis en goed. Betaald kom je al snel uit bij VmWare. Ik hoop dat ik je hiermee enigzins heb geholpen, maar ik vond je vraag niet erg duidelijk... Als het niet zo is moet je het maar even zeggen! Suc6 :wink:[/quote:1c9b626054] Bedankt voor je reactie! Wat ik bedoelde is: Vaak heb ik m'n hele bureaublad helemaal vol staan met programmatjes en documenten bijvoorbeeld voor prive school en werk. Het leek me handig om virtuele desktops te gebruiken zodat ik bijvoorbeeld een scherm kan gebruiken voor school en weer een andere voor prive! Het liefst zou ik dan gebruik willen maken van drag & drop zodat ik de icoontjes en bestanden van de ene virtuele desktop naar de andere kan slepen! Is deze informatie beter?:) Ik hoop dat je me verder kan helpen! Groetjes!
Link naar reactie
Even over je doel: Ik denk dat je niet "virtual desktop" bedoelt maar spaces. Met een virtual desktop laat je namelijk een tweede OS (XP/vista/seven) draaien bovenop je originele systeem. Daardoor word je computer veel slomer... En dat willen we niet hebben! Veel makkelijker zijn dan spaces. Je krijgt eigenlijk vier bureaubladen, meer of minder kan. Ik op Leopard heb ze standaard, maar omdat ik aanneem dat je windows hebt, lijkt me dit programmatje wel geschikt. [url=http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloads/powertoys/Xppowertoys.mspx]Virtual Desktop manager[/url] is een powertoy van microsoft voor windows XP. Het geeft je 4 knopjes in de taakbalk waarmee je vier bureaubladen hebt. Al je bestanden blijven nog wel in 1 map/schijf staan, maar je kunt ze wel op verschillende schermen openzetten. Een ander idee is misschien verschillende gebruikersaccounts, eentje voor werk en eentje voor privé bijv., maar dat werkt misschien wel omslachtig. Als je hierna nog vragen hebt (wat erg waarschijnlijk is) moet je ze gewoon stellen! Suc6 :wink:
Link naar reactie
[quote:ece7571352="Dinges24"]Even over je doel: Ik denk dat je niet "virtual desktop" bedoelt maar spaces. Met een virtual desktop laat je namelijk een tweede OS (XP/vista/seven) draaien bovenop je originele systeem. Daardoor word je computer veel slomer... En dat willen we niet hebben! Veel makkelijker zijn dan spaces. Je krijgt eigenlijk vier bureaubladen, meer of minder kan. Ik op Leopard heb ze standaard, maar omdat ik aanneem dat je windows hebt, lijkt me dit programmatje wel geschikt. [url=http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloads/powertoys/Xppowertoys.mspx]Virtual Desktop manager[/url] is een powertoy van microsoft voor windows XP. Het geeft je 4 knopjes in de taakbalk waarmee je vier bureaubladen hebt. Al je bestanden blijven nog wel in 1 map/schijf staan, maar je kunt ze wel op verschillende schermen openzetten. Een ander idee is misschien verschillende gebruikersaccounts, eentje voor werk en eentje voor privé bijv., maar dat werkt misschien wel omslachtig. Als je hierna nog vragen hebt (wat erg waarschijnlijk is) moet je ze gewoon stellen! Suc6 :wink:[/quote:ece7571352] Bedankt voor je reactie! Inderdaad, dit zoek ik! Maar alleen is dit voor xp terwijl ik zelf vista gebruik! Ik kon zo snel geen powertoy voor vista vinden... welk ander programma kan ik hiermee vergelijken? Groetjes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...