Ga naar inhoud

Windows 7 vraagje..


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik had een vraagje over de nieuwe Windows 7. Wanneer ik de setup dvd erin gooi vlak voordat setup begint waar je partities enz kan instellen formatteren enz.. krijg ik Vista bootscreen te zien in plaats van die leuke Windows 7 boot screen. Weet iemand waar dit aan ligt? is er iets wat Windows 7 niet bevalt aan me pc onderdelen waardoor hij Vista lader laat zien? of is het wat anders. :roll: Groet,
Link naar reactie
Ja krijg een boot menu te zien.. Maar wat ik ook het vreemde vind is dat ie ook zeg maar na dat boot screen setup start en daarna telkens bij elk stap verder blijft ie ongeveer 2 minuten hangen voordat ik naar de volgens stap verder kan gaan. Dus bijvoorbeeld als ik klik op (Accepteren) en volgende klik blijft ie weer 2 minuten hangen late reaktie ofzo :? en dit gebeurd wel alleen bij mijn pc. Ligt dit aan mijn branders? of pc? Dit gedrag toont ie alleen bij Setup van Win 7. niet bij vista of xp daar gaat alles netjes vlot.
Link naar reactie
Tja dat snap ik ook niet! Heb al div. keren hier en op mijn laptop win7 geinstalled en geen "rare"dingen gezien. Probeer eens dat progje EasyBcd te downloaden. Draai je dualboot met als 1e Vista of Xp? 1 hd of meerdere? En in config scherm ook gekeken dat het legaal is? Hier kun je onder een optie ook zien wat ermee start(bootmenu).
Link naar reactie
[quote:7ce57e87c1="Verhoeven"]Repr dus het is vrij normaal dat ik deze balkje te zien krijg? en trouwens ik heb voor deze dvd 300 euro voor gegeven Ultimate versie.[/quote:7ce57e87c1] Die heb ik ook gekocht maar nog niet geinstalleerd. :roll: http://www.alternate.nl/html/product/Software_Besturingssystemen/Microsoft/Windows_7_Ultimate/-1080556/?tn=SOFTWARE&l1=Besturingssystemen&l2=Volledige+versies
Link naar reactie
Ik had onlangs met dezelfde dvd-rom op een mini-laptop geinstalleerd waar eerst xp op zat vanzelf. Heb alles geformatteerd en alle partities verwijderd voordat ik begon met installatie. Ook kan de laptop Win 7 aan, het heeft 3gb ram, 2 ghz duo processor en goeie Geforce videokaart die aero makkelijk aankan. Maar wat nou weer de probleem is dat ik weer die lelijke Vista boot loader te zien krijg! Maar op deze laptop zie ik het elke keer als ik de laptop wil starten.. Op internet vind ik hierover een soort fix die je helemaal via register ofzo moet sleutelen. Maar dat lult mij niet, ik vind dit wel *** hoor? zelfs de Windows xp had nooit zulke idiote akties. En Windows 7 wel. :? En mijn instalatie dvd heb ik al naar 3 pc winkels gebracht en hebben mij gewoon verteld dat deze wel origineel is. :? maar hebben ook geen flauw idee waarom je vista loader te zien krijgt ze zeggen dat ze denken dat het om een bug gaat van Microsoft zoals normaal te verwachten altijd van hun.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...