Ga naar inhoud

voicechat doet raar


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een probleem. Als ik een voice chat start met een willekeurig progamma (MSN, skype, xfire) dan kan de ander precies horen welke geluiden mijn computer maakt. Zelfs als ik geen mic. heb aangesloten :o . Als ik te gelijkertijd praat en muziek afspeel of aan het gamen ben horen ze het geluid van de muziek of games harder dan mijn eigen stem. Ik heb al gekeken als alle apparatuur luidsprekers, mic. en headset er uit trek. Dan start ik msn en kijk ik naar het mic. balkje en ik klik in een mediaplayer op de play knop dan schiet het balkje metteen in het rood. Mijn moederbord is een msi p45 neo3 met onboard audio, g51 speakerset van logitech en een merkloze headset. Mijn driver is realtek hd audio manager versie 5.10.0.5898. Kan iemand mijn helpen, want dit is vreselijk irritant.
Link naar reactie
Wat voor besturingssysteem heb je? In Windows 7 kun je rechts klikken op het kleine luidspreker-icoontje helemaal rechts onderin het scherm (naast de tijdsaanduiding) en vervolgens "Opnameapparaten" selecteren. Dan ga je naar het tabblad "Communicatie" en kies je "Alle andere geluiden dempen". Dat zou misschien kunnen werken. Ik weet niet meer precies of het bij Vista en XP ook zo werkt. Wat je ook kunt proberen, is of de Realtek HD Audio Manager toevallig een instelling heeft, ergens onder "microphone" of "recording" of zoiets dergelijks, en dan "record what you hear" - en daar het vinkje weghalen. Ik ken dat programma helaas verder niet, maar dit zou misschien een optie kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...