Ga naar inhoud

Dit werkt niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

LS: Ik kijk wel eens internet tv en op sommige sites werkt het prima. Maar ik krijg vaak ook de melding " onbrekende plugins" , kijk ik wat er bedoeld wordt is het MediaPlayer 11.! Nou draait win 7 al met mplayer 12. Wat is dat en wat is daar aan te doen? Die sites draaien onder mijn XP gewoon goed. bvd Ik heb ook de basic real player geinstalled en java ook voor het geval dat de boosdoener is! Het gaat over internet tv welke freeware is! Codecs zijn up to date![b:968648aa27][/b:968648aa27]
Link naar reactie
Hoi, Media Player 12 heeft een heleboel ingebouwde codecs zoals Xvid, DivX, AC3, enz. enz. die bij MP11 niet ingebouwd zaten. Die moest je dan los downloaden. Bij MP12 hoeft dat dus niet meer. Best kans dat als je overstapt naar Windows 7 en dus MP12 gaat gebruiken, jouw probleem daarmee is opgelost. (Maar het blijft een gok...) Als je bij MP11 blijft, zul je de betreffende codecs waarschijnlijk los moeten downloaden en installeren. Ik heb zelf niet vreselijk veel verstand hiervan, maar misschien als je aangeeft welke codecs je nodig hebt, ik of iemand anders je verder kan helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...