Ga naar inhoud

Windows updaten


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds dat de update bestaat gebruik hem, maar sinds ik vista heb niet, ik heb net als mijn vrienden vista(ik heb de basic versie) hun gebruiken update, en hun pc verbruikt meer ram daardoor, voorbeeld, ik heb vista basic sp2, de einigste update is de sp2, mijn vista verbruikt voor goedemorgen, 812 tot 877mb ram, mijn vrienden hebben vista sp2 met updates, bij hun voor goedemorgen is de ram tussen 1.02gb tot 1.21gb, ik heb zelf 3gb ram waardoor ik niet echt zin in heb om door updates meer ram kwijt te raken, ook wordt hun pc door langzamer, de vraag is zal ik de updates toch installeren?? Ik heb updates van antyvirus, maar van de windows zelf niet, ik ben erg voorzichtig qua internetten, en ik heb nooit virussen(dit jaar had ik alleen een malware) dus zal ik ze toch installeren of toch niet??
Link naar reactie
Ja installeren. jij gebruikt Vista Basic dus die kan je niet vergelijken met andere versies aangezien je niet dezelfde functionaliteit hebt. Dus dat jij minder RAM gebruikt is logisch. Ik zou ze maar gewoon installeren, aangezien je ook met veilig internetten gewoon het slachtoffer kan zijn van malware. Zolang je een internetverbinding hebt ben je niet veilig, of je nu wel of niet internet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...