Ga naar inhoud

FAT 32 en NTSF


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop die heel erg traag is. Verschillende dingen hiervoor al geprobeerd, (ander topic) Kom nu met deze vraag: Op de laptop vind ik onder schijfbeheer drie volume's 1) 'naamloos' partitie standaaard FAT32 status in orde (EISA config) 2) data (D: , partitie standaad NTFS, in orde 3) program (C: , partitie, standaard, NTSF, in orde(systeem) Nu lees ik hier :[url] http://www.windows-help-central.com/windows-xp-sneller-maken.html [/url] dat NTFS sneller zou zijn dan FAT32. Kan ik die naamloze FAT32 zonder problemen omzetten naar NTFS ? Is maar 2,65 GB C en D resp 16,6 en 18 GB
Link naar reactie
dank voor jullie reacties, Kon inderdaad wel eens recovery bestanden zijn die op de laptop staan, zal er dus netjes afblijven. De laptop is in de loop der tijd trager geworden. Wordt eigenlijk niets anders op gedaan dan zakelijke emails, bijhouden klantenbestand en internet . Heb gedaan wat binnen mijn kunnen ligt, inclusief schoonmaken van de ventilator mbv hoge druk spuitbusje..... Zal tzt alles opnieuw installeren, misschien dat dat helpt. groet, Katrien
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...