Ga naar inhoud

Gastaccount Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, ik heb maar 1 account op me computer (windows 7) maar dat is een gast account, hiermee kan ik geen nieuw account maken als ik gewoon op bijv als naam op de ''a'' druk kom alleen een ''a'' testaan, als ik dan op nieuw account maken druk, komt eer een foutmelding dat ik geen Tekens mag gebruiken zoals ^&* ect.? iemant weet hoe ik dit kan oplossen? xx
Link naar reactie
Hoe kom je erbij om zo'n topic te openen in het feedback forum :o Maar oké, je bent nieuw.. dus dat zal een moderator op moeten lossen.. :) Gebruik je niet per ongeluk een spatie o.i.d.? En gebruik eens een echte naam, in plaats van a. Het zou maar zo kunnen dat er een minimaal aantal tekens is. Probeer anders eens op te starten in veilige modus (F8 tijdens opstarten indrukken), vervolgens in te loggen als administrator en dan een nieuwe account te maken.
Link naar reactie
[quote:5a6dbc4c15="Torrentus"]Probeer anders eens op te starten in veilige modus (F8 tijdens opstarten indrukken), vervolgens in te loggen als administrator en dan een nieuwe account te maken.[/quote:5a6dbc4c15] [b:5a6dbc4c15]=[/b:5a6dbc4c15] [quote:5a6dbc4c15="gerben"]Rebooten naar safemode en daar als admin inloggen, nieuw account aanmaken, rebooten.[/quote:5a6dbc4c15] [b:5a6dbc4c15]=[/b:5a6dbc4c15] De oplossing ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...