Ga naar inhoud

Windows 7 Startmenu


anoniem

Aanbevolen berichten

De beide bovenstaande links bekeken en een en aander aangepast. Maar die laatste suggestie is nou juist wat ik niet wil. Ik wil die lijst met "Alle Programma's" als default startlijst. en niet een lijst met onlangs geopend, en al helemaal niet Microsoft prefered. (Patience; zit ik echt op te wachten: verwijderd dus, maar daarmee heb ik nog niet wat ik wens). Het startmenu heb ik, zoals op al mijn systemen al jarenlang, systematisch geordend zodat die overzichtelijk is. Nu nog als startlijst installeren. maar hoe?
Link naar reactie
Ik kan de onderdelen van de "gewone", netjes ingedeelde lijst van het menu start inderdaad in die Startlijst zetten, maar de iconen en tekst zijn zo groot dat de helft er maar in past; zie geen mogelijkheden dat aan te passen in Eigenschappen. Het meest logische is dat default het Menu Start verschijnt zonder extra handelingen. Veelgebruikte progs heeft bijna iedereen wel op zijn buroblad, of (ook) in dat Menu Start. Maar omdat menigeen daar weer anders over denkt en tóch meestal juist wél wil patiencen na opstarten van de PC; waarom is het niet mogelijk de lijsten probleemloos permanent naar wens te maken.
Link naar reactie
Elke verandering is inderdaad nog geen verbetering; helaas verandert men overal en voortdurend puur omwille van de verandering. Klassieke weergave kan inderdaad,maar dat hoeft niet persé. Ik wl alleen van die ene extra klik naar "Alle Programma's" af. Beroepsdeformatie waarin ergonomie, overzichtelijkheid en efficiëntie tot hoofdzaken zijn verheven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...