Ga naar inhoud

Vista recovery disk


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f6de7e395c="The Dragon"]Ik heb dat al eens eerder gezien maar het is nep! Dus je hebt er niets aan. :? Kan ook niet voor dat geld he?[/quote:f6de7e395c] Je zou denken van niet, maar je betaalt natuurlijk voor de licentie die je van Microsoft koopt. De schijf op zich is niet zo heel veel waard. Er staat Vista op, maar zonder licentienummer heb je daar niets aan, want zonder nummer kun je 'm niet installeren. Maar goed, ik zou het er ook niet op gokken om via eBay zoiets aan te schaffen. 't Blijft toch altijd een wat schimmige bedoening, zeker met zulk soort software :P !
Link naar reactie
Blijkbaar is er dus nooit zoiets officieel uitgegeven door MS? De reden dat ik zoiets zoek is dat de recovery van mijn laptop niet werkt. Inmiddels is Windows door Sony er opnieuw opgezet (en kan ik proberen of het nu wel werkt), maar na afloop an de garantie wil ik Windows zelf kunnen installeren. Ik zal wel eens een vraagje stellen aan de verkoper of het officiele MS software is.
Link naar reactie
Het is inderdaad een upgrade DVD zo te zien. Je kan hem waarschijnlijk niet gebruiken omdat op jouw laptop een OEM versie staat en dit een upgrade (=retail) is. Je kan namelijk geen retail versie activeren met een OEM licentie key. Wat wel kan is: [i:4ef7878b96]retail 32bit > retail 64bit OEM 32bit > OEM 64bit retail UK > retail NL OEM UK > OEM NL[/i:4ef7878b96]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...