Ga naar inhoud

windows 7 professional 64 start menu + drivers


anoniem

Aanbevolen berichten

windows 7 professional 64 probeer mijn startmenu te ordenen, maar kan de map niet openen heb wel adm.rechten maar er blijft een blauw vlaggetje op de map staan, via start alle programma's staat nu alles door elkaar en ik wil het gegroepeerd hebben net zoals onder XP. tevens krijg ik mijn hp scanner 5370c niet herkend door windows en hp zegt deze niet meer te ondersteunen dus koop maar een nieuwe nou dat wordt dan geen hp meer, maar misschien een Epson. graag enige tips hoe dit op te lossen
Link naar reactie
[quote:03df4413a5="boshoff"]mijn hp scanner 5370c niet herkend door windows en hp zegt deze niet meer te ondersteunen [/quote:03df4413a5] Het is inderdaad gebruikelijk om voor hardware dat uit de handel is genomen, geen nieuwe drivers meer te schrijven. Als deze drivers nog wel beschikbaar gesteld zouden worden, dan is dat uitsluitend via Windows Update. Mogelijk zitten deze drivers dan bij de optionele updates. Als dat niet het geval is, dan ligt het aanschaffen van een nieuwe scanner voor de hand. De alternatieve mogelijkheid VueScan kost zo te zien $39.95. [quote:03df4413a5="boshoff"]ik wil het gegroepeerd hebben net zoals onder XP. [/quote:03df4413a5] Check deze hyperlink van How-To Geek [url=http://www.howtogeek.com/howto/2227/get-the-classic-start-menu-in-windows-7/]Get the Classic Start Menu in Windows 7.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...