Ga naar inhoud

HostProces error..


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:ca1f5e1190]Goeieavond mensen, Ik heb laatste tijden last van een foutmelding in Windows 7. Ik heb de originele Windows 7 Ultimate aangeschaft, en geinstalleerd. Maar telken op ieder pc waar ik hem op heb geinstalleerd krijg ik de melding Hostproces ofzo reaggeert niet meer.. Dit grote donkere melding krijg ik alleen wanneer ik Windows opnieuw wil starten of gewoon wil afsluiten. En ook gebeurd dit soms niet altijd. En dan ongeveer 3 seconden later tijdens deze melding gaat deze automatisch weg en windows gaat alsnog dicht. Ik vind het nogal raar is dit nog een Microsoft bug, of ligt het aan mij.. :roll: Op internet lees ik nogal topics hierover maar vind alsnog geen oplossing ervoor. Overigens ben ik van mening dat Win 7 zeker weten de snelste mooiste os tot nu toe, maar het meest stabiele twijfel ik nog over.. Groet,[/b:ca1f5e1190]
Link naar reactie
[quote:b10a70eccb="Verhoeven"]Hostproces ofzo reaggeert niet meer.[/quote:b10a70eccb] Hoe luidde de exacte melding? Check alvast deze hyperlink [url=http://forums.techarena.in/operating-systems/1156758.htm]Windows 7 error 'Host process for window tasks has stopped working".[/url] Was/is het overigens nodig je gehele bericht te typen in [b:b10a70eccb]Bold?[/b:b10a70eccb]
Link naar reactie
Dit is precies hetzelfde probleem die ik hier probeer uit te leggen. Maar de antwoordt die daar gekregen is onzin.. Want dit gebeurd telkens weer bij mij ookal heb ik Windows nog net geinstalleerd dus nog helemaal niks op zit geinstalleerd. Zie deze link. http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itprogeneral/thread/085b13da-6161-4a63-9f78-8dd437c3b37e
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...