Ga naar inhoud

WM6.1Pro geen toetsenbord tijdens bellen HTC Touch Diamond


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een HTC Touch Diamond, met WM6.1Pro, en ik krijg het met dat ding niet voor elkaar om een toetsenbord tijdens het bellen tevoorschijn te halen. Echt extreem irritant als je een nummer belt waar je een keuze moet maken (toets 1 voor blablabla, toets 2 voor blablabla, toets 3.... etc.), want dat is nu dus gewoon onmogelijk. Volgens de handleiding moet het wel kunnen, en hoor je gewoon een toetsenbordicoontje middenonderin te hebben staan, waarmee je het toetsenbord tevoorschijn kan halen tijdens het bellen, maar dat icoontje staat er bij mij niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Link naar reactie
Jk heb een TyTanII en die heeft een mogelijkheid om een backup te maken ( Sprite backup ) Ik heb t GELOOF ik wel gedaan LOL, maar waar ik die file heb??? Ik bedoel maar, als jij dat nu ook gedaan hebt én dat was ten tijde dat de instellingen mét toetsenbord waren zou je die kunnen terug zetten. Een andere optie behalve de harde reset is er denk ik niet Suc6 Anjo
Link naar reactie
Hij is van augustus 2008, ik heb hem niet bij een winkel gekocht. Ik kreeg hem gratis bij verlengen van m'n abonnement bij Hi, werd toen gewoon thuis gestuurd. Overigens bedacht ik me dat het wel meevalt hoeveel er terug te zetten valt, contacten staan of op SIM, of het zijn Outlook contacten, en in dat geval staan ze ook op m'n laptop. Agenda staat ook op m'n laptop, mail gebruik ik eigenlijk niet op m'n telefoon. Dus dan is dat terugzetten zo gebeurd. Alleen SMS'jes raak ik dan kwijt, maar dat boeit me niet zoveel (ik ben tenslotte geen meisje :P)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...