Ga naar inhoud

Windows 7 op Acer 9412


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo medeforumgenoten, Ik ben van plan om Windows 7 (32 bits) te installeren op mijn Acer 9412WSMI Nadat ik de Upgrade advisor had gedraaid, kreeg ik een compatibility issue met de Orbicam (de webcam op deze acer). Werkt de Vista driver voor deze Orbicam ook op Windows 7? Ik kan nl. geen update versie van deze Orbicam (logitech) vinden. Zijn er mensen met dergelijke ervaringen? Ik ben benieuwd.
Link naar reactie
[quote:a6b6de023a="Leo S"]Ik snap de vergelijking ook niet, maar ik denk dat Rene Oskam eigenlijk wil zeggen dat in 99% van de gevallen een Vista driver ook onder Windows 7 werkt...[/quote:a6b6de023a] Ja inderdaad... :wink: Vergelijking was overigens naar mijn idee niet geheel onterecht. Het betreft beide randapparatuur. Ingebouwd of niet de webcam blijft een apart apparaat en zit ook gewoon met een kabeltje aangesloten. Er zullen drivers nodig zijn. Ofwel van de fabrikant of wel van Microsoft.
Link naar reactie
Veel (oudere) hardware, waarvoor in Windows 7 geen driver aanwezig is, kun je inderdaad aan de gang krijgen met de drivers voor XP of Vista. Zelf heb ik met XP-drivers, een oude ATi-GPU werkend gekregen onder Windows 7. Geen vuiltje aan de lucht, het ding doet het prima onder Windows 7 :) ! Overigens snapte ik de uitleg van René wel meteen, dus zo onduidelijk was het helemaal niet ;) ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...