Ga naar inhoud

Windows media player blokkeert


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een probleem waar ik echt geen raad mee weet. Als ik windows media player opstart blokkeert hij direct... Ik kan nergens meer op klikken en kan zelfs het programma niet meer sluiten. Ook de andere programma's die op dat moment open staan, hangen vast. En het ergste van al is dat zelfs control-alt-delete het niet meer doet. Ik moet dan noodgedwongen de aan/uit knop ingedrukt blijven houden tot hij uitvalt. Een paar weken terug heb ik vista helemaal geherinstalleerd omdat mijn laptop niet meer wilde opstarten, maar dit probleem is, hoop ik, opgelost. Weet iemand waarom WMP blokkeert??? Dank u wel Elyse
Link naar reactie
[quote:3b451e15f8="El Barkhuysen"]Welke versie van Windows Media Player gebruik je?[/quote:3b451e15f8] Geen idee.. de versie toen ik vista installeerde...? Maar morgen breng ik mijn laptop binnen in een computerzaak, daar zullen ze de oorzaak wel achterhalen, hoop ik ;) Blijkbaar blokkeert wmp alleen maar als er verbinding met het internet is..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...