Ga naar inhoud

WLM 8.5 crasht erg vaak na installatie van SP 3 voor XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Mijn probleem, wat waarschijnlijk al duidelijk is aan de hand van het onderwerp, is dat nadat ik Service Pack 3 geïnstalleerd had(pas sinds gisteren), dat Windows Live Messenger zeer regelmatig crasht; gemiddeld om de vijf minuten. Ik heb al WLM 8.5 geherinstalleerd(uninstall via Programma's wijzigen of verwijderen en toen 8.5 gedownload en geïnstalleerd) maar dit heeft geen effect gehad. Van even googeling naar dit probleem werd ik ook niet veel wijzer. Enig advies? Alvast bedankt. EDIT: Ik heb ook al geprobeerd WLM 8.5 in Windows 98 en Windows 2000 comptabiliteit modus uit te voeren, maar dit leid to hetzelfde. De ''crash'' overigens, is dat msn simpelweg ''verdwijnt''(alsof het zichzelf afsluit) of de standaard crash melding(....onverwachte fout...).
Link naar reactie
[quote:88cfe09c41="El Barkhuysen"]Kan ik begrijpen. Ik heb WLM9 met APatch ontdaan van alle franje, zoals advertenties en dergelijke. Nu is-'ie, afgezien van de moderne skin, weer net zo kaal als WLM8.5 ;) ![/quote:88cfe09c41] Om toch maar wat uit te proberen, heb de a-patch voor 8.5 geprobeerd en...deze lijkt het probleem to hebben verholpen(al een uur niet gecrasht sinds de installatie). Bedankt voor het idee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...