Ga naar inhoud

7ZIP toegewezen aan EXE


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste computertotaal forumleden, Ik heb iets heel doms gedaan :oops: . Ik heb namelijk het progamma 7zip aan de existentie .exe toegewezen. Hier door word ieder progamma dat ik op start geopent in 7zip en krijg ik de bestanden die in het progamma zelf zitten te zien. Nu heb ik mijn oom er al naar laten kijken, ik heb zelf van alles geprobeerd. Maar ik krijg het niet voor mekaar om de exe's weer met rundll.exe te openen (wat volgens mij zo hoort) Sommige progamma's kan ik nog wel opstarten door bijvoorbeeld: Rechtermuisknop op een .txt bestand en dan edit whit notepad ++ Ook openen met is uit het menu verdwenen. wat ik al geprobeerd heb: Via het configuratie scherm via het register maar ik kan regedit niet meer opstaren veel gegooglet maar er is nog niemand zo stom geweest als ik Hoe kan ik dit oplossen? (ik gebruik Vista) Groetjes Martijn :roll: [list:de6f7349ed][b:de6f7349ed][/b:de6f7349ed][/list:u:de6f7349ed]
Link naar reactie
Je kunt regedit starten door een copie van regedit.exe te maken, die te hernoemen naar regedit.com en er dan dubbel op te klikken. Gemakkelijker is waarschijnlijk om hier: http://www.winhelponline.com/fileasso/exefix_vista.zip een fix te downloaden. Pak de zip uit en dubbelklik op het regfile om het naar je register te schrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...