Ga naar inhoud

Plotseling geen accenten meer op letters.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik begrijp dit niet helemaal. Volgens deze tread http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=203512 heb je een paar uur voor je hier postte je keyboard succesvol op Portugees gezet. Dan heb je dode toetsen voor accenten, maar niet voor een trema. Misschien ben je uiteindelijk nog het beste af als je je eigen toetsenbordindeling maakt. Het "remappen" van toetsen kan op een ingewikkelde maniet via het register, maar er is een eenvoudig programma'tje, KeyTweak genaamd te downloaden van http://webpages.charter.net/krumsick/ dat het eenvoudig maakt. Onderaan de pagina staat nog een onopvallende link naar de manual. Lees die ven door, dan weet je of je er wat aan hebt.
Link naar reactie
andre: keyboards blijvens voor verrassingen zorgen. Vanmorgen bij het uit hibernate mode halen doet hij het weer normaal. Sorry for the inconvenience. Begrijp het niet want niets veranderd in de keyboard settings. Jan bakker: de oplossing is eenvoudig: we hebben het over 2 computers. De desktop met een nu goed werkend Portugees keyboard, en mijn laptop waar gisteravond deze fout optrad. MVG perloc
Link naar reactie
[quote:64c11f3cd0="perloc"]andre: keyboards blijvens voor verrassingen zorgen. Vanmorgen bij het uit hibernate mode halen doet hij het weer normaal. Sorry for the inconvenience. Begrijp het niet want niets veranderd in de keyboard settings. MVG perloc[/quote:64c11f3cd0]juist vanuit.....hibernate ... dat had je er eerst niet bijgeschreven.... :oops: Dat heb ik ook wel eens gehad, de volgende keer vanuit hybernate is het weer ok, waarom weet ik ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...