Ga naar inhoud

Windows 7 code van een ander?


anoniem

Aanbevolen berichten

Oh, mijn excuses, ik bedoelde het niet zo. Maar die vriend gaat er niks mee doen. maar dan ga ik hem kopen, Windows 7. klopt het dat hij 119 ¤ gaat kosten? En wat is het verschil tussen de volledige variant, en de upgrade? ik heb nu vista, en wil dus windows 7. Kan mijn Compaq CQ60-140ED laptop dat aan? wat voor problemen zouden er 'kunnen' optreden? of is er eigenlijk geen risico?
Link naar reactie
Jij mag niet de code van je vriend gebruiken, ook al gaat hij er niks mee doen... Die upgrade voucher is alleen geldig op de computer waar hij mee geleverd is... Er zit geen verschil tussen een volledige versie en een upgrade versie, in zoverre dat je een upgrade versie alleen mag installeren als je een versie van Vista, of XP moet hebben, waar de upgrade versie voor in aanmerking komt. Als Vista nu goed draait op je laptop, doet Windows 7 dat zeker...
Link naar reactie
Verder zijn doorgaans de meegeleverde Windows licenties van merk PC/laptop's, aan dat systeem gebonden. Die mogen/kunnen inderdaad niet gebruikt worden op een andere PC/laptop. Wel zou er voor een PC/laptop die voor 1 juli 2009 gekocht is, een Windows 7 upgrade licentie kunnen worden aangeschaft. Dat is wat ikzelf ga doen voor mijn ruim 1 jaar oude Lenovo R61i laptop. [quote:0b94c3e5b0="stefan2008"]maar dan ga ik hem kopen, Windows 7. klopt het dat hij 119 ¤ gaat kosten? [/quote:0b94c3e5b0] Zo ongeveer wel. Bijvoorbeeld bij Informatique kost [url=http://www.informatique.nl/900498/microsoft-windows-7-h.-prem.-uk-upgrade.html]Microsoft Windows 7 H. Prem. UK, 32/64b, upgrade[/url] ¤ 109,00 plus verzendkosten. Die aanschafprijs kan per (online)winkel verschillen. [quote:0b94c3e5b0="stefan2008"]wat voor problemen zouden er 'kunnen' optreden? [/quote:0b94c3e5b0] Als je gaat upgraden in Vista, dan neem je ook alle oude software van je laptop mee. Verder kan zo een upgrade installatie lang duren. Zoals is te lezen in dit artikel van deze website http://tweakers.mobi/nieuws/62469
Link naar reactie
Home Premium is voldoende voor normale mensen. En gezien jouw wensen reken ik jou daartoe. Die upgrade voucher is inderdaad niet voor jouw bedoeld. Dus dan lijkt het wel legaal maar is het niet. Ook nog kans op dat het een OEM-branded versie is met een bios-check ofzo en het helemaal niet gaat werken. De OEM-leverancier is namelijk de garantie en supportleverancier op die upgrade en zit niet op supportvragen te wachten van iemand die niet eens een pc van hem heeft. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...