Ga naar inhoud

dep problemen na het verwijderen van IE 8


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb IE 8 geinstaleerd via windows update, en in eerste instantie werkte het goed. IE 8 gaf wel enkele keren een fotbootschap weer over fouten in internet pagina's, ik vond dat iritant en heb IE 8 weer verwijderd met progamma's verwijderen. Het opnieuw opstarten ging eigenlijk wel een beetje stroef, maar veder deed IE 7 het weer zoals voorheen. Alleen van morgen toen ik mijn pc opnieuw wilde opstarten kwam ik niet veder dan de standaard buroblad achtergrond en een popup van DEP dat explore was uitgeschakled, daarna geprobeerd taakbeheer op te starten met Ctrl/alt/del en ook daar weer de melding van DEP dat taakbeheer word uitgeschakeld. Ik heb de pc in de save mode opgestart en de progammes die dep uitshakelde ge deaktiveerd, en nu starte wel alles op. Ik werk dus nu zonder DEP ingeschakeld . Kan iemand mij uit de brand helpen, en is het save genoeg om zonder DEP ingeschakeld te werken? Met vriendelijk groet G.Bos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...