Ga naar inhoud

Taakbalk


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn taakbalk. Ik heb per ongeluk het icoontje van onze virusscanner van de taakbalk verwijderd en ik probeerde hem op allerlei manieren terug te halen. Ik ben gaan googelen en vond een hele mooie bladzijde wat alleen maar over de taakbalk ging. Ik had wat dingetjes uitgeprobeerd en opeens zag ik aan de onderkant "mijn documenten" voluit staan. Als ik daarop klik, wordt het geopend, maar als ik hem weer op sluiten klik, dan gaat die weer netjes op mijn taakbalk staan. Ook kan ik nu maar 1 pagina per keer openen. (bijvoorbeeld een document of 1 internetpagina tegelijk) Als ik meerdere internetpagina's open, dan moet ik ze eerst weer allemaal wegklikken tot ik op de goede pagina weer uitkom. Erg irritant allemaal. Ik heb geprobeerd om een plaatje ervan te uploaden, maar zelfs het kleinste plaatje is nog veel te groot. Hoe krijg ik het voor elkaar om hem kleiner te maken? :?
Link naar reactie
[quote:e952b64f82="drive"]Ik heb per ongeluk het icoontje van onze virusscanner van de taakbalk verwijderd en ik probeerde hem op allerlei manieren terug te halen. [/quote:e952b64f82] Bedoel je Avira uit je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=203305&postdays=0&postorder=asc&start=20]andere topic.[/url] Check om mee te beginnen deze thread op het Avira forum [url=http://forum.avira.com/wbb/index.php?page=Thread&threadid=26206]AntiVir Guard doesnt start on startup.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...