Ga naar inhoud

Probleem bij opstarten computer


anoniem

Aanbevolen berichten

HELP, Mijn computer doet opeens raar bij het opstarten. Normaal zet ik hem gewoon aan en start hij automatisch op zonder dat ik iets extra moet doen. Alles wordt automatisch opgestart zonder paswoord of gebruiker. Maar sinds gisteren krijg ik bij het opstarten het opstartscherm van windows met enkel de mogelijkheid om als gebruiker USUARIO aan te klikken, als ik dat doe start de computer verder op en stelt hij de vraag of ik windows wil activeren, indien neen keert hij terug naar het vorige scherm. Indien ja gaat hij verder en geeft hij 30 seconden nadien de melding dat windows al geactiveerd is en keert hij ook terug naar het scherm met USUARIO. Wat kan ik hieraan doen, zit ik met een virus?
Link naar reactie
lijkt inderaad op een infectie. handigste is wellicht: - zet pc uit - zet pc aan en begin te tokkelen op f8 - je krijgt nu een keuzemenu, en kies starten in veilige modus. - als dat gedaan is ga je via alle programma´s naar bureauaccessoires en systeemwerkset en kies je systeemherstel. - zet een herstelpunt terug van net vóór je dit probleem kreeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...