Ga naar inhoud

Constant activiteit hd in windows7


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een wat ouder systeem draaien,nl. een athlon xp 2600+ op een Asus a7v8x-x moederbord met 2gig geheugen en een 160 gig hd van hitachi.Het enige nieuwe is een ati hd3650 met 512 mb.Al onder xp en vista was er steeds veel activiteit.Nu onder windows7 dacht ik dat dat wel voorbij zou zijn,maar het begint gewoon een ergernis te worden.Iemand ervaring hiermee?. Dank.
Link naar reactie
Ik maak gebruik van de firewall van windows 7 zelf.Daarnaast draait AVG anti virus mee.Ik maak er ook een gewoonte van om met ccleaner,uniblue powersuite en windows 7 manager regelmatig de boel op te schonen.Nog even voor de zekerheid even de juiste hardeschijf: Hitachi Deskstar 7K250 HDS722516VLAT80 (160 GB/ATA-100/8MB)
Link naar reactie
firewall van windows-zelf ... mmm... beter een externe installeren, er zijn er freeware genoeg. (zelf heb ik Online Armor free, maar die is voor een beginner wat moeilijk) (en dan die ven windows uitschakelen) antivirus AVG: goed maar geen beveiliging tegen spy/malware? dus geen (vb) spywareblaster, spybot of adaware of zo? Da's zoeken voor problemen (en veel activiteit) Mijn raad: installeer spywareblaster plus een van beide andere (en dadelijk updaten) (ken je ze? anders geven we je wat tips) Tevens: hijack-this-logje maken en laten ontleden. Zeker: hier eerst je licht eens gaan opsteken: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...