Ga naar inhoud

Start-zoeken naar bestanden of mappen werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Mogelijk helpt Kelly's Corner je: a. maak een backup van je register (voor het geval dat) b. download deze reg-file: http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/indexingservice2.reg (zet hem vb in Mijn documenten) c. voer die uit (dubbel erop klikken) d. vraag: wil je het uitvoeren, toevoegen aan je register (of hoe het ook weer beschreven staat) >> ja! reboot voor alle zekerheid en probeer nog eens?
Link naar reactie
Ouwe rot, zo een oude-rot ben ik nu ook niet dat ik in die dingen kan kijken die je opgeeft. Wat ik wel steeds tegen kom op het net, is dat ik een bepaald bestand van mijn XP recovery cd moet halen. Maar zoals gezegd in het begin heb ik drie CD's bij mijn Toshiba laptop gekregen maar ik zie niet waar windows XP opstaat. Als ik de drie CD's open/verken zie ik geen XP. Dus hoe ziet XPer uit op één van deze CD's ?
Link naar reactie
Configuratiescherm > systeembeheer > logboeken (dit openklikken) Je krijgt dan een scherm met links oa Toepassing en Systeem. Die twee zijn het belangrijkst in dit geval. Klik die dus open en kijk naar rode kruisjes. Zie je een terugkomend rood kruisje: vermeld even dus de bron en het nummer van de gebeurtenis. ('k weet niet of je een screenshot (plaatje) ervan hier kan plaatsen? - zou wel makkelijker zijn) Wat die cd's betreft: die ken ik niet, maar ofwel vertel je wat er op die CD's op staat (op het 'etiket' (label) van elke cd - daar staat normaal vermeld wat er op de betreffende cd staat, of anders probeer je ze gewoon één voor één. Je kan hier geen kwaad mee doen. van: oud en rot :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...