Ga naar inhoud

gebruikersrechten / beveiliging in windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn probleem heeft met een van de 2 onderwerpen te maken die in de titel staan maar weet niet welke dus vandaar. Ik heb pas een nieuwe windows 7 installatie op mijn computer gezet. Deze staat op een SSD (lekker snel) er stond ook nog een windows Vista installatie op maar op een andere schijf. Nu is mijn probleem dat ik deze wil verwijderen in windows 7 zodat ik de schijf voor andere dingen kan gebruiken, maar de beveiliging in windows 7 zegt: ''U bent niet gemachtigd om deze map te verwijderen'' of '' U dient door system gemachtigd te worden''. Nu heb ik al van alles geprobeerd maar nog steeds kan ik niet alle mappen verwijderen. Sommige wel gek genoeg, maar ik ben een administrator op mijn eigen computer het is dan wel heel erg vreemd dat ik mijn eigen bestanden niet kan verwijderen. Op mijn andere 2 schijven kan ik wel alles verwijderen als ik dat zo willen. En voor zo ver ik kon zien staan alle gebruikersrechten exacte hetzelfde. Kan ik dit hele zooitje niet uitschakelen voorgoed?
Link naar reactie
[quote:d4a44f70e7="driekusdirk"]maar de beveiliging in windows 7 zegt: ''U bent niet gemachtigd om deze map te verwijderen'' [/quote:d4a44f70e7] Je zou kunnen checken of dat Vista artikel op de site van computer!totaal over [url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Tip-artikel/Take-ownership.htm]Take ownership[/url] ook te gebruiken is voor Windows 7. Verder zou je nog kunnen checken of er iets bruikbaars staat in deze topic over onderwerp [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1390261]Na upgrade Vista naar Window7 harddisken write protected.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...