Ga naar inhoud

Vista: Probleem na verplaatsen data naar partitie


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe Acer laptop met Vista heb ik partitie E: aangemaakt. Vervolgens heb ik de mappen in C:\Users\Hans\ verplaatst naar E:\Users\Hans\. Hierbij heb ik per ongeluk ook de map C:\Users\Hans op alleen lezen af- en aangevinkt. Omdat er problemen op zijn getreden heb ik alles weer terug gezet maar dit verhelpt het probleem niet. Het probleem is nu dat: - Helponderwerpen niet meer beschikbaar zijn - Catalyst control center werkt niet meer - Aanmelden bij messenger en hotmail gaat niet meer autoamatisch. Ik heb het idee dat de links naar belangrijke mappen (en verborgen mappen) die ik verplaatst heb verbroken zijn en niet meer hersteld worden. Een systeemherstelpunt heb ik helaas niet. Wie kan mij helpen? Wat is er mis en hoe los ik het op. Bij voorbaat hartelijk dank
Link naar reactie
Ik heb me niet beseft dat dit systeembestanden zijn aangezien het de map documenten, afbeeldingen ed. betreft. Inmiddels is het mij toch gelukt systeemherstel toe te passen. De help onderwerpen zijn weer geschikbaar geworden, maar de volgende problemen zijn nog niet opgelost: Catalyst control werkt nog niet Messenger en live mail kan nog niet worden opgestart. De E: schijf is nu verdwenen, maar de C: schijf is veel kleiner dan oorspronkelijk Het is dus nog niet verholpen. Mijn broer heeft precies dezelfde laptop met Vista. Is het een idee om een recovery van zijn Vista te maken en die op mijn Laptop te installeren of zijn er betere oplossingen? Is het overigens wel of niet raadzaam om een partitie aan te maken voor data bij gebruik van Vista?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...