Ga naar inhoud

windows update


anoniem

Aanbevolen berichten

Veroorzaakt door een "moeizame" installatie van Ubuntu moest ik Windows XP Home ( SP2) opnieuw installeren. Nu tracht ik via Windows update SP 3 te installeren, maar halverwege het proces blijft de installatie "hangen", waardoor ik uiteindelijk genoodzaakt ben de computer met de aan/uit knop af te sluiten en uiteraard heb ik dan geen SP3 ! Tijdens het installatie proces en om precies te zijn op het moment van het blijven hangen heb ik 2 schermpjes met de volgende teksten( uit het frans vertaald, dus het kan zijn dat in de nederlandse XP de terminologie iets anders is). 1e scherm: Titel: assistent installatie software update Einde van de installatie details : Actieve processen na de installatie 2e scherm : Titel : installatie updates statut van de installatie: - initialisering van de installatie : afgelopen - installatie van Windows XP Service Pack 3 ( KB 936929) onder inbeeld een balk met blokjes die tot halverwege de balk komen Ik hoop ,dat iemand hier een oplossing voor heeft,want ook andere updates worden niet gemeld en dus niet binnengehaald, maar moeten er volgens mijn virusscanner wel zijn. Oh ja ik heb een schermafdruk gemaakt maar weet niet hoe deze hier in te voegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...