Ga naar inhoud

Bijwerken powerpoint koppeling


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met een merkwaardig probleem: ik heb op een USB stick een powerpointpresentatie en een excel bestand. In die powerpointpresentatie zit een aantal gekoppelde excelbestanden. Deze heb ik ingevoegd via kopiëren en (in powerpoint) plakken speciaal en dan de optie koppeling plakken. Als ik nu beide programma´s open heb staan en ik wijzig in excel een waarde dan wordt die wijziging tegelijkertijd in de powerpointpresentatie overgenomen. Dus dat gebeurt zonder op koppelingen bijwerken te klikken. Het vreemde is nu dat dat op mijn laptop perfect werkt, maar op mijn desktop niet. Nu heb ik al gekeken naar de instellingen van powerpoint maar geen verschil kunnen ontdekken in de instellingen op de desktop en de laptop. Wie weet wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Volgens mij is het een kwestie van een instelling verkeerd hebben staan, maar welke? p.s. ik pas wel elke keer de koppeling aan omdat de usb stick in een andere computer een andere driveletter krijgt. (zie een andere vraag van mij). Dus dat is het probleem niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...