Ga naar inhoud

Windows 7, werkt top !


anoniem

Aanbevolen berichten

Nu al weer enige tijd met windows 7 bezig (na een schone installatie). Na mijn ervaring met vista is windows 7 echt een verademing, werkt lekker snel en overzichtelijk. Upgraden ging fout, dus toen maar een geheel schone installatie. Maar alles werkt al weer enige weken zonder problemen en snel. Ik ben in ieder geval dik tevreden !
Link naar reactie
Na een bezoek aan TechNet-Live donderdag in Den Haag, kreeg ik naast een t-shirt ook Win7 ultimate met licentie-code. :wink: Gisteren de stoute schoenen aangedaan... Vista gebruikers bestanden veilig gesteld... schone install gedaan en ik moet zeggen het ging van een leien dakje. Na een goed half uur had ik een werkende desktop op mijn Pentium 850D en het overgrote gedeelte van de hardware werd automatisch geïnstalleerd. *Epson Stylus 740 color (oud beestje, werk nog perfect) *Ati Radeon 9600 (geen snelheidsmonster wel aero) *Samsung SyncMaster T200 *Pinnacle MCE tv kaart (i110) incl. remote Ik heb alleen maar de scanner handmatig moeten doen. Deze CanoScan FB620u heb ik met een XP driver en dito ScanGear software moeten installeren. Niet anders dan wat ik eigenlijk onder Vista moest doen. Kortom alles ging naar behoren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...