Ga naar inhoud

Windows Vista Sidebar opstart probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort Windows Vista weer eens geïnstalleerd helaas start de Sidebar niet op. Ik heb hem geprobeerd handmatig op te starten en dan krijg ik de melding:[color=red:d9148fa6ea]Windows Sidebar wordt door de systeembeheerder beheerd.[/color:d9148fa6ea] Nou heb ik bijna letterlijk heel Google afgezocht en alle mogelijkheden die ik heb gevonden geprobeerd maar helaas werkt er geen enkele. Het is niet mogelijk dat de "systeembeheerder" van het netwerk thuis (ik zelf) deze heeft optie heeft uitgeschakeld aangezien hij op een andere pc het wel doet. Ik heb allerlei manieren geprobeerd ik heb de rechten voor de Sidebar aangepast zodat letterlijk alles en iedereen deze kon starten op mijn pc, ik heb gezocht naar de sleutel in het register die sommige mensen als de oplossing beschouwde. Helaas kon ik deze niet vinden aangezien ik ook geen Google Toolbar heb. Dit programma maakt een register sleutel aan zodat de Sidebar van Windows niet meer kan starten. Zoals ik al eerder aan gaf lijkt niks te werken. Is er hier iemand die me kan helpen en weet hoe ik dit probleem op kan lossen? Ik draai overigens Windows Vista Ultimate. Bij voorbaat dank, Kevin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...