Ga naar inhoud

PC sluit niet meer automatisch af met XP & geen standby


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer laat uitschakelen, krijg ik de melding: "u kunt nu de computer uitschakelen". Ik moet dus fysiek de aan-/uitknop indrukken. Hoe kan ik voor elkaar krijgen dat mijn computer automatisch afsluit als in Windows afsluit? Ik heb al even gegoogled en vond de volgende methode: start, instellingen, configuratiescherm, energiebeheer, APM, vinkje plaatsen bij "Ondersteuning voor geanvanceerd energiebeheer inschakelen". Probleem is echter dat ik nergens die "APM" kan vinden. Ik was aan het zoeken bij configuratiescherm, performance and maintenance, power options. Kijk ik bij de verkeerde categorie of kan ik dit anders oplossen? Tweede vraag: m'n computer gaat ook niet op stand-by. Als ik naar "turn off computer" ga, zie ik wel de drie logo's van stand by, turn off en restart, maar die eerste is "vaag" gekleurd en niet aan te klikken. Kan dat iets mijn mijn eerste vraag te maken hebben? Wie weet of/hoe ik dat op kan lossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...