Ga naar inhoud

Een vraag.


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een vraagje, maar die is nogal lastig om uit te leggen! Oke laat ik het proberen. Als ik mijn computer opstart en even wacht todat msn komt (automatisch) dan druk ik op kruisje. Zodra ik op iets probeer te typen zoals ik nu doe, of op Hyves of op Word. Dan stopt het typen en dan moet ik eerst weer klikker waar ik was, en dan kan ik verder klikker. Dit vind ik erg lastig. Maar zoals nu, de computer staat ongeveer een halfuurtje aan, dan is het weg. Ook als ik een spel speel dan wordt het spel geminimaliseerd en moet ik weer in de taakbalk het spel aanklikken dan gebeurt dat ongeveer om de 10 seconden. Ik weet niet of jullie er wat van begrepen maar ik hoop dat iemand dit herkent en iemand me kan vertellen hoe ik dit oplos. Ohja ik gebruik Windows Vista. En sinds een maand heb ik er last van en daarvoor nog nooit. Nick.
Link naar reactie
[quote:81b4b230bf="derkdejong"]heb je sinds die maand begon bepaalde software geinstalleerd, deïnstalleer die dan eens. is je pc helemaal schoon van virale aandoeningen (uptodate virusscanner) en andere ellende (laat het programma malwarebytes eens controleren)? kan je een herstelpunt terugzetten?[/quote:81b4b230bf] Hallo, ik ben niet zo heel bekent met computers maar. Ik ben nu bezig met de laatste windows update's te downloaden en dan instaleren en ik voer een voledige McAfee scan uit. Daarna zal ik de computer wel even opnieuw opstarten en kijken of het er nog steeds is. En ik weet niet of ik gepaalde dingen gedownload heb, ik heb wel 1 of 2 spellen gedownload maar die zijn denk ik wel te vertrouwen want ik had ze op virussen gecheckt! Nick.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...