Ga naar inhoud

Windows 7 AHCI


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik was van plan windows 7 te installeren werk nu nog met xp. Toen ik XP installeerde ben ik vergeten de AHCI drivers te installeren volgens mij koste dat wel wat preformence maar goed het werkte wel. Nu was mijn plan dus om het bij Windows 7 wel in een keer de goede drivers te installeren. Helaas staan er op de site van mijn moederbord (giga-byte [url=http://www.giga-byte.com/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2611#anchor_os]GA-M52S-S3P rev 2.0 nforce 520[/url]) geen Windows 7 AHCI drivers. Wat moet ik doen? 1 In bios de drive op AHCI zetten ipv van IDE zoals het nu staat en dan windows 7 installeren. 2 De vista ahci drivers installeren. 3 Wachten op nieuwe drivers van NVIDIA maar de vraag is natuurlijk of die komen ze hebben voor windows 7 al wel een gewoon driverpack gemaakt. (audio drivers etc) Helaas nog geen AHCI maar onder dat pakket word mijn chipset niet meer ondersteunt. Dus misschien komt er wel nooit een AHCI driver voor mijn moederbord Zelf ben ik geneigd om optie 1 te kiezen. PS:(ik heb gehoord dat AHCI drivers standaard in vista /windows 7 zit maar ik weet niet in hoeverre dit waar is.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...