Ga naar inhoud

wachtwoord vergeten


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb hier de laptop van mijn neefje, maar hij is zijn wachtwoord vergeten. ik heb al verschillende manieren geprobeerd om het te kraken of met de vista dvd te resetten, maar geen van allen werkt. ik kan wel op de gast account en heb al geprobeerd via cmd.exe het wachtwoord te veranderen, maar dan krijg ik steeds een error (systeemfout 5) dat komt omdat ik cmd niet als administrator kan openen... dan heb ik het wachtwoord nodig... via de boot werkt ook al niet :? iemand nog een idee??
Link naar reactie
[quote:5161b6e1e7="Venzent"]Niet zomaar, lees gewoon ff het stukje door waar ik de link van stuurde, daar wordt naar een aantal bootable cd's/dvd's verwezen waar en hoe het ermee kan. Ikzelf gebruik altijd "NT Password Recovery".[/quote:5161b6e1e7] dat is nou juist het probleem.. als ik de vista cd zou kunnen gebruiken is het zo gedaan.. maar die werkt niet.. ik heb er 2 (dezelfde) maar ze werken alle 2 niet.. ook niet in een andere pc... edit... de bootable image cd had ik ook al geprobeerd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...