Ga naar inhoud

2 Muizen op laptop, af en toe wisselen


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte, Ik heb in mijn thuis situatie gewoon een muis op mijn laptop hangen via USB, een lekkere grote simpele muis die fijn in de hand ligt, deze wil ik dus niet weg doen. Als ik af en toe op pad ga neem ik mijn logitech V470 ( bluetooth muis ) mee, is wat kleiner maar prima voor af en toe op de laptop. Het probleem echter is dat wanneer ik de bluetooth muis gebruik de standaard snelheid van de cursor vele malen hoger ligt plus lijkt er een soort acceleratie in te ontstaan. Nu kan ik de snelheid aanpassen via configuratie, maar dit ervaar ik als zeer storend gezien ik dit bij elke muis wisseling weer zou moeten aanpassen. Is er een mogelijkheid om 2 muis profielen in vista te gebruiken? zo ja, hoe?! Of wat is mijn alternatief? OS: Windows Vista Met vriendelijke groet, Arno
Link naar reactie
Kopieer instellingen van user1 naar user 2..... geef beiden ieder hun gewenste muisinstelling .... en kies bij opstarten de juiste user.. afh van welke muis je bij je hebt... Omdat de rest v-d instellingen hetzelfde zijn.... merk je verder geen verschil.... Je zou wel even de mijn documentenmap van user2 naar die van user1 moeten laten verwijzen anders heb je daar wel een verschil... Snappie.... :wink:
Link naar reactie
Veel programma's kun je de preferences exporteren dan wel kopieren..... Bij Office 2003 bij zit dat standard in het start menu "Microsoft Office 2003-wizard Mijn instellingen opslaan" Voor Mozilla Firefox is er MozBackup.... En je windows instellingen zet je met het profiel over... Welke programma's mis je nu nog (als je de ini's van sommige programma's ook nog ontdekt hebt... dus die gaan ook lukken)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...