Ga naar inhoud

Vista, betandsmappen van users herstellen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb misschien een simpele vraag maar ik kom er niet uit. Ik heb mijn user bestandsmappen aangepast naar een lokatie op een netwerkschijf, nu is er wat fout gegaan met de netwerk schijf. Met als gevolg dat mijn bestandsmappen van de betreffende user, dus downloads, documenten, mijn afbeeldingen etc, niet meer voorkomen in de user map! Vervolgens zeurt windows live (email programma) dat de map conacten niet gevonden wordt (stond ook in de map van de user). Weet iemand hoe ik de bestandsmappen van een user kan herstellen naar oorspronkelijke instelling????? Al vast bedankt.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie :) Maar zo simpel ligt het dus ook weer niet :? Misschien heb ik het niet duidelijk verwoord. Het komt er op neer dat de gebruikes mappen verdwenen zijn (omdat ze naar een netwerkschijf gelinkt waren via de optie locatie en deze dus gecrashed is). Kortom de mappen van de gebruiker zijn er niet meer, dus de mappen favorieten, downloads, mijn afbeeldingen, documenten etc. Als ik deze opnieuw aanmaak krijg ik niet de opties die bij die map horen. Wat ik wil is de originelemappen + opties terug hebben.
Link naar reactie
Heb het inmiddels in het windows register gevonden, hier kon ik de juiste lokatie weer invoeren. Heb alleen een probleem dat mijn windows live mail zijn contactpersonen niet kan laden en hierdoor afgesloten moet worden, ik dacht dat er ook gezocht werd in de map contactpersonen maar deze staat goed en toch dit probleem? misschien dat iemand hier nog een oplossing voor heeft??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...