Ga naar inhoud

Internet Explorer maakt geen verbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een hardnekkig en lastig probleem met toegang tot het net (www). Ik krijg meerdere keren per dag de boodschap dat Internet Explorer geen toegang tot het net kan krijgen. De ene keer wordt er gezocht naar een blanko pagina, de andere keer naar 127.x.x.x (x is dacht ik een 0). Ik heb I.E.8 opnieuw geinstalleerd. Ik heb wlan en lan geprobeerd. Ik heb systeemherstel gedaan naar 4 maanden geleden. Ik kan dan ook niet bij mijn router komen via lan. Ik kan wel email ophalen! Waar kan dat aan liggen? :cry:
Link naar reactie
[quote:74dcc5f337="GD1972"]kan je de inhoudt van je hosts-file hier plakken? [url=http://www.mvps.org/winhelp2002/hostsfaq.htm#Editor]hosts file lezen[/url][/quote:74dcc5f337] HOSTS file bevat: 127.0.0.1 localhost Dit verwijst naar een proxy server voor het LAN netwerk met als adres: local host port 8080. Dit is ingesteld om het programma PROXOMITRON te kunnen gebruiken. [i:74dcc5f337]proxomitron.org[/i:74dcc5f337] Dit programma schermt de computer op veel onderdelen af naar de buitenwereld. Als een www.pagina niet of niet volledig verschijnt, kan ik dit prog tijdelijk uitschakelen door te klikken op BYPASS. Voor het huidige probleem - wat de laatste 24 uur zich niet voordeed - had ik nog niet geprobeerd om de proxomitron uit te schakelen. Zal dit doen, als het probleem zich weer voordoet. Overigens start de proxomitron de laatste maanden niet goed op. De icon verschijnt niet in de systemtray (windos XP). Misschien heeft het probleem daarmee te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...