Ga naar inhoud

SP2 Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Tot hiertoe ben ik SP2 voor Vista (Engels) nog niet tegengekomen bij de Windows Updates. Komt dit anaoniem binnen via een KB*****, of word er hier duidelijk verwezen dat het een update naar SP2 is ? Ik heb een 4-tal KB updates in de wacht staan, die ik voorlopig nog niet installeer in afwachting van een antwoord op deze vraag. Omdat ik toch links of rechts vanalles hoor dat die update van SP2 toch niet zo vlot verlopen kan, wil ik xtra voorzorgen nemen in de vorm van een xtra backup.
Link naar reactie
2e poging .. Word de SP2 van Vista als dusdanig gemeld bij de Windows updates of niet, ttz via een anonieme KB update of gewoon Vista SP2 ? De updates van Vista hebben een KB nummer. Als SP2 via zo een anoniem KB-update word binnengehaald wil ik daar nog even mee wachten. Er is dus geen probleem maar een vraag in verband met SP2 voor Vista.
Link naar reactie
Dat je die SP2 op andere manieren kon binnenhalen wist ik wel. Uit mijn posts zal je verstaan dat ik er niet sta op te wachten, maar dat ik me gewoon afvroeg waar die bleef; om vanaf het moment dat ie aangeboden werd, enkele extra voorzorgen te nemen. Mijn updates worden trouwens manueel stuk per stuk gedownload en na inspectie of ik ze wel nodig heb. Ik gebruik Windows Media Center niet en ook Windows Mail niet, dus neem ik aan dat ik daar geen updates voor nodig heb.
Link naar reactie
[quote:9e5fd290eb="JimBFB"]Omdat ik toch links of rechts vanalles hoor dat die update van SP2 toch niet zo vlot verlopen kan, wil ik xtra voorzorgen nemen in de vorm van een xtra backup.[/quote:9e5fd290eb] Wat voor een soort Vista SP2 problemen doel je op? De belangrijkste info over Vista SP2 staat waarschijnlijk op http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-be/windows-vista-sp2.mspx Op zich zie ik geen redenen om Service Pack 2 niet te installeren. Heb je die Windows Media Center en Windows Mail dan verwijderd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...