Ga naar inhoud

USB Stick gebruiken in virtualbox


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Virtualbox geinstalleerd onder windows vista en heb daarna windows7 in de virtualbox geinstalleerd, dat werkt goed maar ik kan op geen enkele manier mijn USB stick mounten ik kan het ook niet in de handleiding vinden. Is er iemand die me verder kan helpen. Mogelijk staat dit onderwerp helemaal niet goed maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
Link naar reactie
[quote:bcc854ac5b="peter44"] maar ik kan op geen enkele manier mijn USB stick mounten ik kan het ook niet in de handleiding vinden. [/quote:bcc854ac5b] Ofschoon je de handleiding al gecheckt hebt, zou je dit nogmaals willen doen http://download.virtualbox.org/virtualbox/3.0.6/UserManual.pdf op bladzijde 53. Hoofdstuk 3.7.7 USB support. En check ook nog op de site van computer!totaal dit artikel over [url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Windows-7-zonder-risico-op-uw-pc-erbij.htm]Windows 7 zonder risico op uw pc erbij.[/url]
Link naar reactie
In dit artikel "Windows 7 zonder risico op uw pc erbij." wat je in je antwoord vermeldde staat de oplossing, je moet de geregistreerde versie gebruiken maar niet de open.org versie want daarin wordt de USB stick niet ondersteund en die heb ik gebruikt. Ik heb dat overigens nog niet in de handleiding kunnen vinden. Wat ik wel heb gevonden is een prima beschrijving met betrekking tot virtualbox bij de afdeling Apeldoorn van de HCC onder downloads. Met je antwoord was ik er ook uigekomen, bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...