Ga naar inhoud

Welkomst scherm kwijt maar ik wil nog meer!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allen. Bij een nieuwe installatie van een maand of wat geleden --- (omdat M.s. dat wilde gaf ik als gebruikersnaam op "Joop" en geen wachtwoord dat ik bij de installatie leeg liet) --- startte ik de computer op en dan liep hij gewoon door en was hij klaar voor gebruik. Deze gebruikersnaam werd dan even getoond maar er behoefde verder geen actie te worden ondernomen. Klaar voor gebruik dus. Na een van de updates een tijdje terug veranderde dat en moest ik tijdens het opstarten op mijn gebruikersnaam, "Joop", klikken waarna hij pas doorliep en daarna pas klaar was voor gebruik. Oftewel. Ik moest na het opstarten even bij de kast blijven om door te klikken bij mijn gebruikersnaam. Een extra handeling dus. Dit verveeld mij. Ik heb meerdere kasten (met nieuwe installaties en daar gebeurd steeds precies hetzelfde) Ik dacht dit op te lossen door bij --- start --- instellingen --- configuratie --- gebruikersaccount --- de manier waarop gebruikers zich aan of afmelden wijzigen --- hier het --- welkomstscherm --- uit te vinken. Nu krijg ik geen welkomst scherm meer maar moet ik nog wel steeds bevestigen dat ik geen wachtwoord heb. Oftewel. Ik moet nog steeds een tussenhandeling verrichten, maar dan nu met het ww (dat er niet is, dus enter) om daarna pas verder te kunnen. Hoe kom ik van die ww vermelding af opdat hij wel weer gewoon door loopt? Doei, Dump. Windows XP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...