Ga naar inhoud

Foto's verwijderen in Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik Foto's verwijder in Vista (selecteren en shift Del) en ik gebruik daarna de zoek functie voor het vinden van foto's op de harde schijf dan zie ik ook de verwijderde foto's nog steeds in de verkenner op de originele plaats. Nog een keer del indruken helpt niet want dan krijg ik de melding dat hij niet aanwezig is maar de foto zelf wordt nog steeds in een klein venstertje getoond. (thumbnail?) Ik heb het vermoeden dat dit linken zijn vanuit Windows fotogalerie maar ik krijg deze niet verwijdert. In help en ondersteuning kan ik uitgebreid vinden hoe ik foto's en labels toevoeg, maar nergens hoe ik die verwijder. Heeft iemand hier een oplossing voor voor mij ?
Link naar reactie
[quote:71974e4b7a="Rone"] Als ik Foto's verwijder in Vista (selecteren en shift Del) en ik gebruik daarna de zoek functie voor het vinden van foto's op de harde schijf dan zie ik ook de verwijderde foto's nog steeds in de verkenner op de originele plaats. [/quote:71974e4b7a] Wellicht staat er iets bruikbaars op het vistaheads forum in deze thread [url=http://www.vistaheads.com/forums/microsoft-public-windows-vista-music-pictures-video/14620-cant-remove-picture-folder-showing-up-windows-photo-gal.html]Can't "Remove" Picture Folder from showing up in Windows Photo Gallery.[/url]
Link naar reactie
Jolo, het zou best eens kunnen dat mijn probleem gerelateerd is met wat er over op vistaheads gescheven is maar dan over folders. Dat ga ik nog verder uitzoeken. Overigens wel een puntje waarom ik WPG niet meer wil gebruiken. Om foto's te beheren zijn er wel andere en betere programma's die je niet met allemogelijke beperkingen opzadelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...