Ga naar inhoud

windows 7 RTM geldigheid


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:6f0531efc0="Peter Vooges"][quote:6f0531efc0="Superaap"]De RTM is volgensmij alleen illegaal aan te komen...[/quote:6f0531efc0] In ieder geval tot 22 oktober :wink:[/quote:6f0531efc0] Als TS zegt dat hij hem van MSDN gedownload heeft, is het dus niet illegaal... Bedrijven met een MSDN subscription kunnen sinds vorige week de RTM downloaden en installeren. Zo lang het voor test en ontwikkelingsdoeleinden, of voor eigen gebruik binnen het bedrijf geinstalleerd wordt, is er niets illegaals aan... Er zit geen maximale geldigheidsduur aan de RTM versie zoals hij nu van MSDN te downloaden is.
Link naar reactie
RTM = Release to Manufacturers (dacht ik, kan ook Release to Manufacturing zijn..) Dit is eigenlijk de gewone versie zoals die ook in de winkel te koop zal zijn. Tenzij er nog ergens echt een grote bug zit, maar dan krijg je wel een update via Windows Update denk ik. Als je een geldige licentie key hebt dan kan je de versie onbeperkt gebruiken, binnen de gestelde licentie voorwaarden.
Link naar reactie
Er bestaan inderdaad illegale links naar de MSDN versies van verschillende software, maar dat wil nog niet zeggen dat de RTM versie alleen maar op illegale wijze te verkrijgen is. Als TS (net als ik) bij een IT bedrijf werkt die (net als het bedrijf waar ik werk) een MSDN subscription heeft, kan ik me best voorstellen dat TS (net als ik) de RTM van Windows 7 gewoon legaal gedownload heeft en wil installeren op een computer van de zaak, voor intern gebruik (net als ik). Je moet wat meer vertrouwen hebben in de mens en er niet meteen van uit gaan dat alle software die iemand downloadt ook meteen illegaal is verkregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...