Ga naar inhoud

autoruns geeft aan missing files what to do?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb autoruns gedownload omdat mijn pc nogal lang doet over het opstarten. Het programma geeft een aantal files not found op. wat doe ik hiermee, verwijder ik deze uit autoruns, vink ik ze af, laat ik ze staan of zoek ik deze files op internet op? 0 File not found: About:Home At1.job File not found: C:\WINDOWS\system32\5HS08gX4.exe deze tm at24.job i2omgmt File not found: C:\WINDOWS\System32\Driver\i2omgmt.sys lbrtfdc File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\lbrtfdc.sys PCIDump File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\PCIDump.sys PDCOMP File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\PDCOMP.sys PDFRAME File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\PDFRAME.sys PDRELI File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\PDRELI.sys PDRFRAME File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\PDRFRAME.sys WDICA File not found: C:\WINDOWS\System32\Drivers\WDICA.sys vidc.ffds File not found: C:\PROGRA~1\COMBIN~1\Filters\FFDShow\ff_vfw.dll vidc.LEAD File not found: LCODCCMP.DLL
Link naar reactie
Het lijkt mij vrij risicoloos om ze af te vinken. je kunt er dan nog voor kiezen om dat niet bij allemaal tegelijk te doen en dan gewoon eens kijken of het scheelt. Het zoeken op internet levert over het algemeen wel wat info over de betreffende bestanden op en dat zou voor jou wellicht een indicatie kunnen zijn dat het bij een programma hoort wat je al verwijdert heb. In dat geval kun je de regel in autoruns natuurlijk ook verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...