Ga naar inhoud

Games minimaliseren en kan niet meer in vensters typen HELP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik had een vraag. Sinds kort, als ik games speel, minimaliseren ze. Het maakt niet uit welke game. En bij vensters, bijvoorbeeld als ik typ, verdwijnt dat ´streepje´ wat aangeeft dat ik kan typen. (dan moet je weer in de box klikken waar je wilt typen om verder te gaan). De tijden waartussen dit gebeurd is verschillend. Ik heb dit sinds een week en het stoort mij behoorlijk. Ik heb geen nieuwe programma´s geinstaleerd... Misschien weten jullie raad of heeft u gelijksoortige problemen? Graag ontvang ik een antwoord, Jole3000 ps. ik heb systeemherstel gedaan, maar het is niet verandert, het probleem doet zich nog steeds voor...
Link naar reactie
<ik heb op internet gekeken en er stond dat het misschien door een melding van een draadloos toetsenbord-muis kwam, waarvan de batterijen opwaren. Dit is NIET het geval. Ook stond er, dat het misschien komt door een bepaald programma dat zichzelf steeds naar de voorgrond dringt. Ik wil dit graag testen, en nu had ik de vraag of er software is dat bijhoud welke programma´s wanneer welk cpu en RAM geheugen gebruiken, en of dat op een bepaald moment heel veel is. (het moment waarbij mijn spellen minimaliseren) Graag antwoord, Jole3000
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...