Ga naar inhoud

Windows installer doet moeilijk


anoniem

Aanbevolen berichten

Jow, Heb net vista opnieuw op mijn laptop gezet, alle updates gedownload, en probeerde Itunes te installeren, maar na het downloaden krijg ik de melding "geen geldig windows installatie pakket" en nog wat gebrabbel, dus gegoogled, een berg oplossingen geprobeerd, maargoed, niks werkt, iemand enig idee? Normaal gesproken zou ik gewoon een andere mediaplayer gebruiken, echter heb ik het nodig voor mijn Ipod Alvast bedankt!
Link naar reactie
Allang gedaan, maar hij werkt niet, heb m gewoon van Apple, net ook al de helpdesk van Apple gebeld, maar die zeggen dat t probleem bij windows zit. De melding is als volgt: "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig windows-installer pakket is."
Link naar reactie
het is natuurlijk wel goed gebruik om te melden wat je zelf al deed..... :? heb het zojuist gedownload, en bij mij geen probleem. lukt het wellicht op deze wijze: klik in verkenner rechts op het exe bestand en laat het openen met winzip/winrar/izarc. pak vervolgens de bestanden uit naar een map op je hdd, waarna je begint met itunes.msi gaat het dan nog niet dan zou er iets mis kunnen zijn met de vista installer-software. kijk dan eens hier: http://www.vistax64.com/vista-installation-setup/96680-repair-windows-installer-service-vista-all-versions.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...