Ga naar inhoud

Probleem Vista Updater


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn probleem is dat Vista Updater, 2 updates blijft weergeven die ik al minstens 12x heb uit laten voeren. Het idiote daarvan is dat je bij het opstarten steeds moet wachten op "stage 3 of installation". En bovendien heb ik niet het idee dat de Updater nieuwe updates download... Het gaat om: Security Update for Microsoft .NET Framework, Version 1.1 Service Pack 1 (KB929729) Download size: 8,6 MB You may need to restart your computer for this update to take effect. Update type: Important en: Intel - Network - Intel(R) 82567LM Gigabit Network Connection Download size: 167 KB You may need to restart your computer for this update to take effect. Update type: Optional ------------------------- Ik heb dit probleem al een tijdje en ben naar de support pagina van microsoft gegaan. Daar kwam ik er achter dat ik nog en oudere Vista had en ik heb toen geupgrade van service pack 1 naar sp2. Nu dus nogsteeds hetzelfde probleem. Heeft iemand een oplossing?
Link naar reactie
Gooi ze er anders uit en probeer ze handmatig te installeren. Zie [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=7eea368d-7b82-4583-8537-30351718a4e9]hier voor KB929729[/url]. Download het bestand en installeer het. Geeft dit misschien een foutmelding? Dan moet je die even posten, anders is het waarschijnlijk gewoon gelukt. De laatste drivers voor je Intel netwerkkaart kun je [url=http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=3003]hier downloaden[/url]. Kies de juiste versie van je besturingsysteem en download de laatste drivers en installeer deze. Windows Update zou hier dan ook geen melding meer van moeten geven. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...