Ga naar inhoud

Groot probleem met opstarten windows vista!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een groot probleem met het opstarten van mijn laptop, waar windows vista home opstaat. Het probleem is denk ik ontstaan doordat de laptop oververhit is geraakt, aangezien hij raar ging doen 2 dagen geleden toen het enorm warm was. Omdat mijn laptop dus 2 dagen geleden vast was gelopen, moest ik deze geforceerd afsluiten. Daarna bij het opstarten kreeg ik allemaal meldingen van 'Run CHKDSK' en 'winlogin beschadigd' en andere belangrijke bestanden ook beschadigd. Dus ik moest mn laptop weer geforceerd afsluiten en een zwart scherm kwam op om het C station te controleren op fouten. Na ongeveer 45 min loopt ook dit vast..? Dan als ik mn laptop weer opnieuw opstart kan ik helemaal tot aan het bureaublad opstarten, nadat ik mijn wachtwoord heb ingevuld, en alles lijkt heel normaal te laden, totdat ik ergens op klik.. Dan loopt mn laptop weer vast.. Veilige modus werkt wel, maar het probleem kan ik niet vinden..? Heeft iemand misschien enig idee was het probleem zou kunnen zijn?? Alvast bedankt en met een vriendelijke groet, Alex
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...