Ga naar inhoud

XP mode in Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Na het lezen van het artikel over de XP mode in Windows 7 het bestand gedownload bij MS. Na de installatie wordt gemeld dat er een map is aangemaakt onder c:\program files\XP Mode (ik gebruik x64, NL). In die map staan een map tutorial, twee tekst bestanden en een 1,190.435Kb groot bestand Windows XP Mode base.vhd. Dit zou de virtuele machine moeten laden. Op internet zag ik dat er in het startmenu ook een aantal entries bijgemaakt zouden moeten zijn en daar zit nu mijn probleem, die zijn er niet en ik kan dus niets doen. Verwijderen en opnieuw installeren alsmede booten na de installatie leverde niets op. Is er een andere manier om die toch aan de praat te krijgen ?
Link naar reactie
Nou, helemaal goed die XP mode. De zaken die onder windows 7 (x64) niet wilden werken, zoals een de optie om CD's rechtstreeks te printen en de scanjet 3300c te gebruiken, werken via deze virtuele XP weer prima. Wel Engelstalig, maar daar is goed mee om te gaan. Ik heb wel begrepen dat in de RTM versie niet alle versies met deze optie kunnen gaan werken, want dan wel weer jammer is, maar goed voorlopig kan alles weer.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...