Ga naar inhoud

per_seg5.swf melding bij nieuwe installatie


Aanbevolen berichten

Hoi allen. Ik heb van een kennis zijn oude Dell computerkast (pentium4 2,9GHZ) gekregen en heb daar zelf mijn eigen oude schijf van 30 gig ingezet. Met mijn eigen windows XP cd (en zijn zijn w XP code die op de kast staat) wil ik een nieuwe installatie doen. Maar wat ik ook doe, de installatie wil niet doorgaan zonder deze melding. Ook al gooi ik er een andere schijf (20 gig) in. Ook de dvd rom is al verwisseld met een andere.Deze melding komt terug. Hoe los ik dit op? Doei, Pmud.
Link naar reactie
Mijn laatste optie was om een ubuntu versie te installeren daar die vaak soepeler gaat. Ook hier kreeg ik een melding, iets van --- kernel panic en dan nog iets erbij van kill huppeldepup --- . Toen ik ook deze kreet via google ging zoeken zag ik 2 items. Beide gaven aan dat er mogelijk geheugen module problemen waren. Nadat ik 2 modules verwisseld had met andere oude modules lijkt het probleem opgelost. XP is nu aan het installeren tot en met de code dus ik neem aan dat alles verder goed gaat. Mogelijk kan een ander t.z.t. ook hier zijn voordeel mee doen. U hoort nog van me als alles is afgerond. Doei, Pmud.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...