Ga naar inhoud

Geen CD bij nieuwe HP PC gekregen??


Aanbevolen berichten

Laat ik maar gelijk beginnen: Vorig jaar heb ik een HP A6310 gekocht.....Heb er wat onderdelen in veranderd. Nu ben ik aan het opruimen (en dus ook de computer spullen) Kom ik er achter dat ik geen Vista CD erbij heb gekregen. Er staat wel een FACTORY_IMAGE op de computer zelf.....Maar als mn pc crasht en ik kan hem niet meer normaal opstarten? Dan heb ik geen CD MVG Tijmen
Link naar reactie
OEM fabrikanten zijn niet verplicht om installatiemedia met een PC mee te leveren. Wel zijn ze verplicht om er op wat voor manier dan ook voor te zorgen dat de gebruiker zijn PC terug kan brengen, naar de fabrieksconfiguratie. In jouw geval is dat dus door middel van een herstelpartitie op je harde schijf. Meestal wordt er wel een utility geinstalleerd waarmee je herstel-DVD's kan maken. Staat die niet op jouw PC?
Link naar reactie
[quote:c87810e762="Smurrie"]HP A6310 (..) Herstelschijf maken [/quote:c87810e762] Info hierover staat onder andere op de site van HP Support [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentSubCategory?rule=6005&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&product=3662696&lang=nl]Software-installatie HP Pavilion a6310.nl desktopcomputer[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...