Ga naar inhoud

twee systemen


Aanbevolen berichten

In mijn PC heb ik 2 HD's elk opgedeeld in 2 partities op de een staat XP-prof op de ander Windows 7 RC1 met de Boot manager kan ik kiezen welke ik wil opstarten, de programma's van XP-prof heb ik op een partitie staan van de 2e schijf op de andere partitie staan de Data. Langzaam wil ook overschakelen naar Windows 7 RC1, dus moet ik de programma's van XP ook installeren in Windows 7 RC1, maar om niet alles dubbel te installeren wil ik die van Windows 7 over die van XP installeren zal dit lukken zonder problemen te krijgen, met enkele kleinere progr. heb ik het geprobeerd en niets aan de hand.(CCleaner, Adobe Reader, Tuneup) Bij instalatie worden toch bestanden op de C schijf geschreven ook al staat het programma op een andere partitie, en de C is Windows 7 een andere schijf als bij XP. bvd Frits
Link naar reactie
[quote:9fafb72ff5="andre@home"]Fijn... en de vraag is.....? PS: om nu al alles op een RC versie te "gooien..." Straks komt de definitieve kun je weer opnieuw, dan wil je die oude zooi van de RC toch niet meer....[/quote:9fafb72ff5] Daar zit wat in, maar deze zou houden tot juni 2010, en ik wil weten of de progr. die onder XP-prof lopen ook bij 7 gaan bv mij scanner deze liep bij Vista niet en bij 7 wel, raar
Link naar reactie
[quote:f89a04ed5f="deKoning"]Meestal zullen de dingen die onder vista niet werken, ook niet onder seven werken, maar het is het proberen altijd waard natuurlijk! Ook is het slim om misshcien nog even op de website van de fabrikant te kijken, of ze ondertussen al een driver hebben gemaakt.[/quote:f89a04ed5f] Heb ik uiteraard gedaan maar bv HP doet daar weinig aan. Thanks
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...